menu

Adres

Joseph Haydnlaan 2a
, 3533 AE Utrecht
, Nederland

Social media

Instagram · LinkedIn

Kirkman Company, Francoise Schukking

Francoise is junior consultant bij Kirkman Company

Stuur e-mail Naar LinkedIn

Francoise Schukking

Waarom heb je gekozen voor het traineeship van Kirkman Company?

Ik heb gekozen voor het KC traineeship om drie redenen:

  1. Kirkman Company - een organisatie die andere organisaties helpt te transformeren (het werk dat ik het liefste wil doen) en die niet alleen zégt dat ze ondernemend en maatschappelijk gericht zijn maar dat ook waarmaken door bijvoorbeeld het initiëren van de Social Impact Factory of Smart Climate Opportunities - toen ik dat ontdekte dacht ik yes! Practice what you preach!
  2. YSE biedt een twee-jarig traineeship naast je consultancy werkzaamheden en nadat ik vele vragen had gesteld over het programma werd het me duidelijk dat het echt de diepte in gaat en dat je er veel aan hebt op zowel persoonlijk als professioneel gebied.
  3. Via YSE kom je in een traineegroep terecht met young professionals uit verschillende bedrijven, hoe leuk om met mensen die in hetzelfde schuitje zitten en je samen te kunnen ontwikkelen? Ik denk dat je door deze combinatie van mensen en ieders eigen  vraagstukken, ideeën en oplossingen heel veel kan leren - voor mij was de keuze zeer snel gemaakt! 

Waar ben je trots op?

Op mensen die vrijwilligerswerk doen, op kleine of grote schaal maakt niet uit.

Waar ligt jouw kracht?

Met mijn energie ben ik een aanpakker en kan ik mensen daarin meenemen, daarnaast vind ik het het állerleukst om klantgericht te denken! (Omschrijven van je 'goede' en 'ontwikkelbare' eigenschappen leer je al in de eerste maand van je traineeship: feedback vliegt je om de horen! Handig!) 

Wat zou jouw droomopdracht zijn?

Oehhh ik denk bij een organisatie die al járenlang de klantbeleving niet op orde hebben (dus niet alleen de helpdesk maar ook in de organisatiestructuur, processen en cultuur niet klantgericht zijn) deze van A tot Z mee te nemen in de Customer Excellence filosofie van KC en zorgen dat aan het eind van de reis alle werknemers met een intrinsiek gemeende, big smile met klanten omgaan waardoor ze meer plezier hebben in hun werk, de klanten tevreden zijn met de service en de bedrijfsresultaten hierdoor zichtbaar mee verbeteren. :) 

Welk nummer staat bovenaan jouw afspeellijst?

Ik hou van ALLE soorten muziek maar op dit moment zet ik 's ochtends in de auto Afrikaanse house op, hierbij de spotify link: https://open.spotify.com/playlist/3BF1zao7ZC0KmXzLcTz9so

Waar ben je in het weekend te vinden?

Alle hoeken van Amsterdam verkennend ('s nachts cafés, overdag musea en per wielrenfiets rondje Hoep, vaak in die volgorde op vrijdag/zaterdag/zondag!) 

Het beste advies dat ik ooit kreeg...

'Ik heb de laatste tijd zoveel geleerd van mijn fouten dat ik erover denk om er nog een paar te maken!' - Omdenken (favoriete website!) 

Blogs: